30/5-09 07:23

Ahhh ni ser rätt på tiden där uppe, och jag sitter med tandpetare för ha uppe ögonen haha nee inte rikgtikt så farligt men nästan,
vincent ligger och sover fortfarande, och jag har fixat mig för ´vi ska snart åka till ullared så ska snart väcka vincent =), han kommer bli sur

Igår blev det pizza :D det var gott var sjukt länge sen jag åt det, Jenny jobbade och hon hade fått en liten mage :D, gulligt
vi kom väl hem vid halv 11? vincent var super trött men vägrade sova, han hade ju blivivt bortskämd vid pizzerian så, någon som bjöd alla barn på glass (va bara vincent och en till där), och sen fick han ju en klubba av jenny, och pommes hehe,

men när jjag la han jämte mig så somnade vi båda´, han älskar när man håller om han, sen när jag vänder mig så vänder han med sig och försöker hålla om mig med haha, det gulligaste var nog när jag la mig på ryggen, så höll han på magen haha han älskar visst redan sin lillebror lillasyster?.

Nu ska jag ta på vincent och så

Kommer in sen igen, men det blir typ ikväll haha ha en bra dag i solen :D

Kommentarer
Postat av: jenny

hahah han älskade ju verkligen pommes!! Hur kan man inte skämma bort den lilla sötsaken :D Ni får komma och hälsa på och titta på lägenheten när ni vill, vi är ju inflyttade nu :D

2009-06-03 @ 11:51:13
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0