29/5-05 13:33

Vincent har nu sovit ett tag :D han var jätte trött så det är rätt skönt, gansa skönt så hinner man göra saker :D, har t ex duschat, han ska bada ikväll hade jag tänkt =), ska till ICA och köpa potatis hehe, glömde handla det igår så,
Vi ska nog ha Potatis och köttfärslimpa annars fläskfile kankse fiskpinnar? har inte riktigt bestämmt mig haha,
Men mat ska vi ha i allafall, nu börjar han nog vakna till min älskling så får gå och ta han, sen klä på mig och gå dit =),

ska kanske gå en runda med, men det är så tråkigt att gå själv =(,  
 *hämtar vincent*

Nu sitter vincent och leker med sina leksaker så ska snart fixa mig och se, ska kolla om erika kankse är hemma och vill med ut?, aah det ska jag nog göra :D Idag blir det ingen målining orkar verkligen inte!, ska nog färga emils (min systers killle) hår ikväll, han ska ju på bal på måndag, men min killes syster ahaha konstigt det lät, så ska fixa emils hår och josses hår haha, om jag nu hinner efter som vi ska få nycklarna på måndag men, annars kan min syster göra det,
är bara att sätta upp överdelen  på håret och sen locka håret och dela dom, sen göra en "knuta" på övertsta oc i med några blommor hehe,

Nee nu ska jag fixa mig ska nog fylla på mobilen med,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0