tråkigt

Börjar bli tråkigt att blogga ;P haha. ska stänga ner bloggen när det börjar bli värmt ute så ska jag vara ute och ha roligt med vincent.
Jag flyttar till skåne den 1juni...
Hmm vincent kan nu peka på lampa.
säger man var är lampan så pekar han och säger dää
så himla duktig min son är..<3
Är riktigt trött idag =/... men bara att bitta ihop snart bor ju jag och johan tsm hela tiden längtar så otroligt mkt <3.
Visst kommer ju sakna alla vänner släkt man har här men kommer ju hälsa på =)..
Neee nu ska jag fortsätta med maten är hungrig så..
Kankse skriver mer sen =).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag och Johan planerar att åka ner till halland i sommar med Leo :) får se var vi ska bo bara.. inget planerat än sålänge.. men då får vi ses :D

2009-03-04 @ 13:57:26
URL: http://sannahyden.bloggspot.com
Postat av: Sandra

tack!

han säger inte så mycket, bryr sig knappt om henne faktiskt. Hehe :) Så det funkar bra!

2009-03-05 @ 09:45:12
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0