Tack för era svar

Det finns i lägenheten så ni vet, vi söker även andra lägenheter lite mer utanför lund,
Så kommer ju inte ha dena för evigt, vi kanske även ska söka bostads bidrag och får ca 1000kr där:.
Tack för alla svar ni gav mig..

Har varit i båstad idag och ätit glass och pizza det var gott och min syster bjöd mig så tack :D.
Imorgon får jag pengar längtar haha ska handla lite frukt och sallad för imorgon kommer älsklingen och hans syster josse och josses kille kim så det blir tacos, gott gott :D längtar redan haha.
Måste ta upp köttfärs också får inte glömma det.
Hmm vad har ni hittat på idag?...

Ni som läser min blogg kan ni inte skriva lite om er? roligt att veta vem som läser...
Typ ålder, vad ni heter, om ni har barn?. Vart ni bor? m m.

Ha en bra dag.
Ska kasta boll med min Älskad son nu =).
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaha okej då förstår jag, blev lite rädd när jag läste priserna hehe!!



Okej.... jag heter Jenny Bengtsson, är 20år. Pluggar till ekonom och är klar med högskolan om ett år. Har inga barn men planerar som bara den! eller jo jag har ju duddie hehe.....



Nu vet du vem jag är för det visste du ju inte innan blink ps: skrattar alltid när jag läser din blogg, du är ganska vitsig nu hehe!!

2009-03-19 @ 22:54:48
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: cicci

cicci heter jag och är 18 år, bor i sthlm. gjorde en abort förut därför tycker jag det är mer intressant med unga föräldrar, hur ni klarar er och sånt.. kan säga att jag verklgien ångrar vad jag gjorde men får leva med det och acceptera det.

sen tycker jag att vincent är så fin oxå!



kram cilla

2009-03-19 @ 23:08:58
Postat av: Louise

Jag läser, tror du redan vet vem jag är ;)

2009-03-20 @ 13:25:10
URL: http://louiseenqvist.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hej Frida! Jag trillade faktiskt med in på din blogg för ett tag sedan! Spelade i ditt fotbollslag när vi var yngre, remember? SJukt söt bebis du har! Kramar

2009-04-02 @ 21:03:05
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0