Sjukling!.

Nu har vincent somnat, stackaren har feber och jag har börjat bli förkyld =(.. Så tråkigt skulle egentligen till Johan men ville inte ha vincent på tåget när han har feber =(..
Igår kväll hos Frida var jätte bra, var tvungen att åka tidigt efter som vincent skulle säkert gå upp tidigt och få upp johan då är inte så lätt haha, Men den tiden jag var där var jätte bra och maten var jätte god, OCh roligt att träffa dom igen,
Hoppas alla hade en bra kväll =)),
Idag har jag städat, och bara tagit det lugnt,
Nee nu ska jag göra annat medans vincent sover så ha en bra dag,'

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du varit på mvc än? och kollat hur det är med den i magen?

2009-03-23 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0