Jobbig dag...

Fast vi vaknade vid halv 10 tiden, så sov morgon har jag fått =), men resten av dagen har vincent bara velat bli bärd hela tiden,  och han väger ju ganska mycket just nu så, ca 10kg, om inte mer...
Så vi har inte gjort så mycket det vanliga lekt och lekt.
När han sov middag så spelade jag lite wii, men blev trött och gick och la mig, men hade svårt att somna som jag även hade inatt, så precis när jag somnade så vaknade vincent igen så va bara att ta tandpetare under ögonen haha nej så farligt var det inte, men nästan!.
Sen har vi väntat på att johan skulle komma hem, och helst plöstligt blev han en glad pojke, haha
Nu väntar jag på att det ska bli mat , är jätte hungrig sen ikväll så ska vi mysa och allt, handlade chips igår som vi inte åt så ikväll blir det chips,
Neee nu ska jag gå,
Jätte fint väder idag med =),
Men ha en bra dag,

Kommentarer
Postat av: lotta

när du kommer hem?+

2009-03-30 @ 20:03:30
Postat av: Jenny

hej hej!! väger han så mycket nu? Det kan inte vara lätt för din höft eller överhuvudtaget att bära bebisen i magen och vincent på armen!! Du kommer bli värsta biffen sen, stark som en OXE!! ahha du kan ha barnen som vikter, en på var sida när du styrketränar haha

2009-03-31 @ 10:26:10
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0