Ingen blöja?

God morgon God morgon =).
Igår kväll somnade vincent runt 9 tiden...När jag åh älsklingen skulle lägga oss så skulle jag kolla hur vincent låg (han brukar röra sig mkt så). och kolla om han välling i flaskan, men vad så jag istället? en rumpa i luften haha. och blöjan på andra sidan sängen. så han har lyckats att dra av sig den i sömnen, Natten har varit helt okej faktiskt. men vid 6tiden ville han sova jämte oss så la han där, Och imorse vaknade jag av att det blev blött på handen haha (äckligt) men men.
Och då hade han pillat ut snoppen haha... Så aah var att byta lakan och allt det dära =).
Nu idag kanske jag följer med Johan hem inget är hundra, Vi får se hur det blir.
Nu är jag hungrig som tusan så ska äta frukost , ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Ture

han försöker väl säga att han inte vill ha blöja:P

2009-03-10 @ 14:43:58
Postat av: Jenny

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ KISSHAND:....... snusk..... du tvättade säkert inte ens den efter utan torkade bara av det på byxorna hehe.... SKOJAR BARA!! BTW gud vilken fin liten film du har lagt in på din pojk... FAn va han kan gå fort hehe!!

2009-03-11 @ 00:08:54
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0