Hemsk natt - bra morgon.

Aaah som ni ser det har jag haft en hemsk natt, vincent har vägrat att sova, han ville bli kliad hela tiden, Sov 20min sen klia han 1-2h sen sov 20min, Vid 5tiden så somnade vi ordentligt, vaknade inte ens av att johan gick upp eller hans väckar klocka, så sov vi fram till 8, Sen ville inte min  Älskling sova mer, så var bara att gå upp, så ringde jag lotta och hon ska hämta mig på tåget =), fast få ta bussen in till Lund, men det ska jag nog fixa =), efter som johans moster känner sig dålig, Solen skinner idag med nu är det snart våååår eller snart sommar, nu är vincent sur så ska gå,
uppdatera sen när jag kommer hem,

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag sa upp min i februari så jag blir av med min den 31maj men om jag har tur så blir jag av med den nu redan i April :D

2009-03-27 @ 14:22:48
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0