har ni med?

God morgon,

Är ju hemma hos johan så imorse när han skulle gå upp så vaknade jag inte att väcka klockan, men när han reste sig och skulle gå upp, Han visste inte att vincent låg på golvet med mig. (brukar lägga mig där på natten efter som att johan har sån small säng här ;P.).
Så han var nära att trampa på oss, men missade precis, vilken tur..
Sen vid halv 7 vaknade jag av ett riktigt högt skrik av vincent. och då ville han inte somna om så var bara att gå upp. Eller joo vi låg och myste i sängen typ i en timme .
Sen när vi åt frukost efter ett tag så gissa vem som somnade på sin matstol?. Jo min älskade son <3
Så gick upp och la han i sin säng här =). Och så passade jag med på att sova =). sen vaknade jag av att någon kitlade mig under foten.
Och nu är vi på kläda och allt och ska gå till vincents gammel mormor och moster.
Kanske uppdaterar mer sen,
Just det hur är det mer er morgon? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej,jag tycker att du ska skriva mera om din graviditet, om den imagen,ska ni ta reda på könet?

2009-03-12 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0