har en trött bäbis.

Idag var vi många på middag här =). Jag, vincent, Älsklingen, Min syster och hennes ´kille, och älsklingens syster och hennes kille alltså 7stycken, och det blev tacos, tog upp 2påsar köttfärs men det tog slut så fick göra mer en påse till, vi trodde vi inte skulle bli mätta på brödet vi hade så johan sprang upp och köpte i kisoken, 30kr för sånt taco bröd =/.
Men när vi skulle äta det så orkade ingen mer haha som det kan gå, sen har vi haft allmänt roligt spelat wii och allt vincent har krypit runder hela kvällen så är jätte trött men vägrat sova, men nu har han nog gjort somnat =)..
Skönt för han blir så gnällig när han är jätte trött,
Vet inte om jag ska till Frida imorgon, vet inte hur jag kommer dit eller hem, kommer ju inte vara där förlänge för vill ju vara med Johan så mycket som möjligt, Vincent stannar ju hemma när jag är där så kan Johan ta hand om han,
Hoppas det blir fint väder imorgon också man blir mycket gladare då eller bara jag som tycker det?.
Och om det är fint väder ute så kanske jag ska åka och kolla när Ysby spelar får se, vädret bestämmer helt enkelt,
Men nu ska jag vara social mot alla som är här,
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0