God morgon.

Eller ja vi vaknade för en stund sen. vid halv 9 =) vincent har bara vaknat vid 2inatt =).
och sen när johans skulle till jobbet och då kröp vi upp i hans säng och sov vidare,
Hm har inte fått så många frågor. sluta fega nu ;)..
Något måste ni ju undra?.
Jag har städat undan lite i johans rum bäddat och så efter som johans vän figge kommer kanske  hit idag =).
Och Vet ni vincent är 11Månader idag <3... Alltså är det bara en månad kvar tills han blir ett HELT ÅR..
Vart har tiden tagit vägen?. någon som vet?..
Ni som ska ha barn eller ha nyfödda.. ta vara på tiden den går snabbt, vet att många säger det. men det är verkligen sant...
Vad ska alla göra i helgen då?. Något roligt som händer?. själv så ska jag på två kallas, johans kusin sandra imorgon, och sen min kusin Oskar. grattis till er =).
Någon som vill hitta på något i veckan med mig?. Nästa vecka ska jag iallfall ringa dit för jag får skit ont i magen när jag anstränger mig=(... fort jag lyfter något tungt tax dammsugaren helt sjukt. nu fick jag vincent i knät så ska gå =).
ha en bra dag..  glöm inte att fråga vad ni vill ni har till Lördag på er =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0