God morgon God morgon =)

Idag fick jag sova till 9 :D var riktigt skönt =), Sen har vi legat och mysigt i sängen, och kokat upp flaskor, och tvättar :D,
Och jaaa jag hjälper till och tvättar här, efter som dom andra går jobbar så mkt, så tycker jag att jag gått kan göra någon nytta, haha.
Idag ska vi titta på lägenheten kommer bli roligt :D, Jag och johan har räknat ut vår ekonomi och vi har ca 7000 kr kvar efter allt är betalat, och det klarar man väl sig på mat och något nöje? :D..
Längtar till tusen till Juni nu om vi tar den, efter som vi kan flytta in då, men vi har den andra lägenheten till Juli så vi får dubbla hyror en månad, men då har vi tid att städa och allt, så det är bra =).,
Tänk att bo tillsammans som en hel familj som jag har saknat det,
Vilka vill komma och kolla sen hur vi bor? :D,
Nee nu ska jag fick något annat
Just det Det är skit fint väder ute idag, Så ska ut och gå med min älskling idag eller iallafall till johans moster som sen ska köra mig till lägenheten vid 4 :D, Kan  inte tiden gå snabbare? haha,
Sen om vi tar den kommer ju det gå så sakt till Juni haha men men,
Kanske kan få den någon dag innan? ;D
neee nu ska jag gå, ska äta frukost och så,
Ha en bra och solig dag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0