God morgon

Idag har det varit en bra natt igen. Vincent har vaknat vid 7 och ville ha mat =). så han har börjat lära sig att sova hela natten <3.. Bra nu när han ska få ett eget rum =).
Vi vaknade vid halv 9 idag så har fått sova ut, Idag vet jag inte vad jag ska göra ska nog till maxi och handla lite, Längtar till Fredag när man får pengar hehe. fast det mesta där går till räkning. Vi ska KANSKE söka efter bostadsbidrag om vi får lägenhet snart, ska ringa till en i lund, jätte bra lägenhet, Tvättmaskin, nybyggda, Första våningen, Golvvärme =). och en trea hoppas bara vi får den Är nära till johans jobb med så..
Nee nu gråter vincent så får ta han,
Ha en bra dag.

Vad ska ni göra idag?.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha okej det visste inte jag!! Men men då får det finnas två elias det spelar kanske inte så stor roll hehe!! Men jag hoppas ändå att du får en flicka så jag kan ta namnet först haha!! Vi har sagt elias hela tiden då vi har pratat om vårt barn så jag vill inte ändra det men så du vet att om du får en elias så döper inte jag min till elias för att vara elak utan för att jag verkligen verkligen vill ha en elias :D

2009-03-16 @ 10:51:43
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Första våningen är guld värt när man ska ha två små barn, vi bor högst upp och fy vad det är jobbigt.

2009-03-16 @ 20:04:02
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0