Frågor och svara.

När vet du vilken vecka du är i ? :)

Jag vet inte riktigt när det blir men så snart som möjligt..


har du varit och kollat din mage? :)

Som svar där uppe nej det har jag inte gjort änu.


Hur gammal är du?=)
Födde du Vincent vaginalt?

Jag är nu 19år men var 18 när vincent föddes,
Ja det gjorde jag,


Vad har ni tänkt för namn på nr 2? :)

Hm ja du vi har inte riktigt kommit på det efter som vi inte vet vart jag är någon stanns i gravidteten eller om det är en tjej eller kille men här är några Valentin, elias, jasmina, cassandra.  Har ni förslag så ge gärna. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

FRIDA du får inte ta elias för det ska min redan heta och det är 100% säkert jag har haft det i över ett år nu!! PLEASE ta det inte PLEASE!!



2009-03-15 @ 18:29:06
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh värsta ångesten nu!! Min pojke ska heta Elijaz men det e ju samma sak som elias så jag får hålla tummarna att du fastnar för ett annat :(

2009-03-15 @ 18:31:46
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: marielle

du skulle bara våga ta elias de ska jag har till min blivande unge :P

2009-03-15 @ 22:23:04
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3

Men shit :S

det finns väl fler än 2 ungar i världen som heter Elias? väx upp för fan :S:S



Ta de du tycker om, skit i vad dom andra skriver :)

2009-03-20 @ 12:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0