Fick ett förslag

Fick ett förslag att jag skulle skriva om min gravidtet här, men vad vet jag inte vad jag ska skriva om . Något förslag?
Ja vi ska ta reda på könet men hålla det hemligt eller berätta för dom närmaste!. Som det ser ut nu,
Vi har Grillat idag med Mumma!. Revben och potatissallad och allt :D. Och chokladpudding efterrätt =).
Hm Idag har vi inte gjort så mycket varit och handlat, köpt present till Johans kusin Sandra som vi ska fira på Lördag =).
Imorgon så har jag inte en aning  vad jag ska göra fundera på att överaska dom med en sak men kommer inte skriva ut det här!. Får bli imorgon =). Kanske ska till Lund inte säkert vi får se..
Nu ska jag kolla på lägenheter på internet någon som vet någon bra i Skåne nära Lund?.
Säg till då.
Fundera på att ha en frågestund här så kan ni fråga om ALLT. och jag svarar helt ärligt...
Så kom igen nu.. ni har till Lördag på er =).....

Ska gå och kolla på tv nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0