bra bra bra bra dag <3

Jag vaknade av en puss Mumma!. vincent sov i sin säng till klockan 7 så la jag han i min säng så somnade båda om och sen halv 9 så bara att gå upp och ta på oss kläder efter som vi skulle träffa underbara lendita idag :D
Vi kom till laholm vid 10tiden och så fikade vi lite och pratade allmänt till halv 12 då vincent blev skit sur för han var så trött. så vi gick hem till Lendita och träffade hennes mamma som bjöd på pasta med osfarlukorv som var riktigt god!.
Och efter det kom hennes systrar och lekte med vincent och hade sig. och så kom fika upp på rummet och så.
Sen kom min älskling till laholm så möte han så vi tog samma buss hem =).
Vi gick genom pizzeran efter som johan inte hade ätit något så blev jag med sugen så aah vi köpte pizza där :D..
Men sen kom emil hit och så och nu min syster.
så nu är det folk här. vi ska snart lägga oss iallafall jag är super trött =/.
menmen
Nee nu ska jag gå..
så sov gott..
Hoppas er dag har varit bra =).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar : sök på google och skriv in cango dream lime . en sån vagn är det jag har .

2009-03-07 @ 18:54:32
URL: http://melvinsmamma92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0