Ojsan

Nu har vi jobbat på en hel vecka,
Spacklat (stavning?), Slipat (stavning?), och målat taket, har även gjort klara båda sov rummen är verkligen super nöjd, vi har även gjort fondvägen i vardaxrummet, och har lite kvar där, sen köket och hallen sen är allt klart,
Vi flyttar grejerna från Veinge på Lördag, men kommer hem på Onsdag :D, Ska kanske till Lina på Fredag =), bara förkyldningen går över, vet inte vet inte vad jag ska köpa, men men,

Hm som ni förstår har jag haft fullt upp med lägenheten så inte hunnit uppdatera, men blir bättre sen :D,

Både jag, vincent och johan är jätte förkylda =(, men så är det ibland,

Hmm, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men ni vet att jag lever i allafall ;D

Ha en bra dag

Uppdatera nog imorgon :D, när allt är tapserat och så får ni bilder, eller ska vänta tills möblerna är inne?

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej!! allt är bra med mej och lilla bebisen! Vi vill inte veta könet men förmodligen lär vi se det ändå enligt läkaren! Hon sa nämligen att barnet är väldigt välutvecklat redan så vi kommer förmodligen att se väldigt tydligt om två veckor och såvida vi inte vill titta bort när de undersöker den delen av kroppen så lär vi se könet hehe....... Vi får väll se. Ser vi det så ser vi ju det annars ska vi inte ens fråga!

2009-06-22 @ 18:09:55
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: jenny

Internet har krånglat jätte mycket (snor ju av grannen) så därför jag inte varit inne på länge men nu ser jag ju att du inte heller varit inne efersom att det inte finns några nya inlägg :D Hoppas allt går bra med bebise och med lägenheten!! Vincent hoppas jag givetvis med att det går bra för men han är stor kille nu och jag vet att han reder sig hahaha...... storebror snart ju :D



Lyft nu inte en massa tungt och sånt när ni flyttar och grejar.. Johan får göra det och kan han inte själv får han ta hjälp av en kompis, det är inte din uppgift, du bär barnet och vincent det räcker :D

2009-06-30 @ 23:48:05
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0