Målas!

Ahh det har vi gjort nästan hela dagen!, tråkigt som attan,
Köket är helt klart, nu är det bara att måla alla andra väggar en gång till =), sen är allt klart här, då ska jag börja packa, tråk, sen i helgen ska vi börja på den andra lägneheten haha,

Åker ner på fredagen,  ska träffa erika antligen på onsdagen eller torsdagen ;P få se vilket som passar henne,
SKada mig innan med, sprutade verkligen blod =/ men det är över nu,
Men sånt är livet, vincents moster ska ta hand om han inatt så jag och johan får ha en ensam natt haha,
 Nu ska jag se dåliga sverige spela, (fast zlatan är den bästa)  

Kommentarer
Postat av: naddie.

hello



visst är det så! försöker ge varannan vatten varannan tex. morotsdryck för att det inte ska bli så.



Har hört från flera som har äldre barn att det har blivit så.



hoppas allt är bra med er!



kram

2009-06-07 @ 18:53:23
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0