I morgon börjas det!

Nu har vi handlat, alla tapeter, målning och allt,  lim m,m så imorgon börjar vi med sovrummen hoppas så¨mycket som möjligt blir klart, saknar vincent otroligt mycket han är hos johans moster och mormor,  men ska absolut gå till han ikväll saknar ju min prins,
Kommer vara utan han för det mesta i hela veckan, för vi vill inte ha han där när vi målar om, =(=(, jag och johan ska ju sova där, kanske sover här någon natt så jag kan träffa min son, kommer bli tuff vecka, men sen blir allt fint där, och då ska vi börja med bära möbler och så :D,

Fundera på att gå upp och lägga mig, är otroligt trött somnade 3inatt och gick upp 7 haha,
Kommer upp bilder sen, före och efter på lägenheten :D,

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung mamma till Miliam

Miliam09

090220

2009-06-20 @ 10:49:28
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0