Grattis

Grattis miliam på din 1års idag =), hoppas du får en bra dag :D,

idag blir det våxtorps marknad, ska träffa massa folk som var länge sen jag träffade :D <33
Jenny B tycker jag skriver för lite i bloggen så får väl börja igen haha,
Hm har inte gjort så mycket sen sist jag skrev, måndes var det bal för vincents faster =),
Onsdes tog sandra (johans kusin) studenten Grattis :D , och igår åkte vi hem
Hm i helgen ska vi måla som attan, sen åker vi hem till johan på söndag, och jag kommer hem tidigt på onsdag, :D, vincents faster tar stundenten på måndag så :D, sen åker jag ner igen på helgen om vi då ska börja med den andra lägenheten :D,  åker föresten hem på Tisdagen , ska kanske vara med erika på onsdagen så , sen ska jag hem till Jenny och kolla där hon bor :D haha,
nu måste jag klä på mig, och sen hämta tvätten, kan skriva mer sen,

Kommentarer
Postat av: jenny

Du kan komma precis när du vill..... jag är alltid hemma!!

2009-06-05 @ 13:12:15
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0