God morgon.

vincent somnade redan halv 8 igår kväll och sovit tills halv 11 haha  så han har sovit gott och jag med,
idag kommer nog Erika hit och hennes barn, kanske någon till det vet jag inte? det märker vi, vincent tycker nog det ska li roligt att träffa Miliam och leka med han, milton kan han ju inte riktigt leka med på samma sätt,

Hm Johans syster tog studenten i måndes Grattis igen, och då tog johans moster och mormor hand om vincent på natten, och tur var det, hög musik till ca 3 på natten så han hade ju inte kunnat sova ,
Jag och min syster och hennes kille åkte hem på Tisdagen, vid 10tiden, så var hemma hela dagen igår typ haha,
Hm nu ska vi äta, städa lite, och duscha :D, Eller städa och städa ska bara dammsuga ;P,

Imorgon blir det att tvätta tråkigt tråkigt, sen ska jag kankse åka hem till Jenny B.
Få se hur det blir :D, måste ju se hur mycket magen har växt och hur hon bor :D,


Uppdatera mer sen
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha du är alltid välkommen hem till mej.. jag är hemma typ hela tiden hehe.... Du ahr ju mitt nummer så det är bara att ringa :D

2009-06-10 @ 11:30:11
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till Joline

Svar: Jag går barn och fritid, och jag slutade andra året nu. Men jag går i en klass högre än min ålder :) Så egentligen ska jag gå i ettan nu och börja i tvåan i höst.

2009-06-12 @ 21:10:47
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0