Feber :/

Vincent har feber idag, 39grader =( stackars min älskling, han fick alvedon precis, och somnade när jag la han, är väl tänder som kommer, tycker så synd om han ser helt ledsen ut hela tiden, Mamma älskar dig <3

Vi var på våxtorpsmarknad idag, skit tråkigt, va mycket bättre förra året,
Köpte två filtar, för vi hade glömt vincents och det var svinit kallt!, så vi köpte två så han blev värm =),


Posetiva:
Träffa Dessan, Ellan, Marielle, Ture, Fasth, Jenny
Köpte två fina filtar :D  (en med tiger på och en med Varg)
Färska Munkar


Negativa:
Kasst väder
Inget fint att köpa (inget som jag såg mer än filtarna)
Mycket bilar som skulle köra ut när vi också skulle

Sen började vi packa lite smått men blev inte så mycket efter som vincent är sjuk så,
Imorgon ska min syster ha vincent och vi ska måla som bara den :P haha,
Nu ska jag gå, ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0