Vilken bra semester

god morgon, eller jag och vincent vaknade klockan 8 idag, så är lite trött, men men vill han upp så är det bara att gå upp så är det :D,
Johan vaknade precis, han har sån tur han gick in på sin 2vecka på semestern nu, och haft solsken (stavning?), alla dagar utan igår, har man tur så har man, Idag vet jag inte vad vi ska göra, ska nog gå ut och gå lite och vincent får leka på lekplats, kommer han nog tycka om,

Kommer även bli mer uppdateringar nu, för min familj/släkt och vännerna :D, Hoppas ni andra också är nöjda med det,

Vi hade en inflytningsfest i lördes och den blev jätte bra, Inte för hög musik och allt så :D,
Dessan, ture, Marielle och jenny kom hit <3 tack för presenterna och sällskapet.

Sen var en liten bebis också här :D, när jag höll han så somnade han direkt, kan verkligen inte tänka mig att vincent va så liten, och att vi snart ska ha ett barn till, eller snart och snart, men tiden går så snabbt så :D,
Vincent klappade bebisen jätte fint Är så stolt över vincent, mamma älskar dig mest <3

Ska även ta bilder på lägenheten idag så ni får se den :D, kanske inte lägger ut dom idag men det märker vi,



Kommentarer
Postat av: jenny

vilken söt nöt :D

2009-07-10 @ 17:49:19
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0