Varför? det undra vi alla,

Nu har jag varit dålig igen att uppdatera, dumma mig,
Som min rubrik lyder kommer det  nu,
Ingen har gått bort eller så, men varför ska allt gå sönder när man inte har pengar?, har ni inte ställt er den frågan?
eller är det bara jag och johan som har sån otur?, eller när man är sen till bussen/tåget, så är det för engång skull i tid,
'varför händer sånt?

Vi ska iallafall in och lämna barnvagnen imorgon, så får se om det blir någon ny eller vad det blir, kommer bli riktigt sur om dom säger nej haha. Alla andra babyproffsen jag har varit på säger att man ska få pengarna tillbaka utan dom i Malmö. Köp aldrig er vagn på babyproffsen i malmö.  dem är bara sura hela tiden.
vi har varit ute och gått i ca 3 timmar hjulet har ramlat av 8gånger, ramlar av varje gång vi är ute och går,  Dem har bytat hjul, axel allt men ändå ramlar det av, nyvagn ska vi ha!, annars anmäler jag dom!, eller vad tycker ni?

Nu ska jag hoppa in i duschen sen vet jag inte vad jag ska höra.

Kommentarer
Postat av: Erika - 18 år - Miliam & Miltons mamma <3

Vi har samma otur här xD



klart du får den andre bloggen. men vi tar det på msn :)

2009-07-10 @ 16:18:50
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

Shit vad farligt :O, vad är de för vagn?

2009-07-11 @ 00:32:26
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

kanske :) isåfall strl 74.

vem har dom - vill gärna se bilder?

2009-07-11 @ 09:25:29
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0