Dödande Karusellen

Nu har jag varit så duktigt igen haha eller inte,

I tordes så var vi på sjöbomarknad vi köpte inget där, men åkte en karusell, Och ne den är inte farlig när man är gravid, men när vi hade åkt klart den så gick strömmen, Snacka om tur haha, Men sen va det folk uppe i en typ 10m hög karusell som satt fast där, 

Sen i fredes så kom min syster och Emil :D vi åt tårta efter som han fyllde år i onsdes :D, Sen åkte vi in till sjöbomarknad igen, och då va det jätte värmt, jag och Johan köpte inget nästan haha, mest dricka och mat, Sen hörde vi ambulans som kom och då va det att en hade fått karusell i Huvudet!,
Samma karusell som satt fast på torsdagen,
Det är ju en som kollar att folk är fast spännade och så, efter som det är sån farlig karusell, och en som trycker igång den, Han som skulle starta den tryckte på start innan han anra gubben hade kollat alla och på så sett fick han den i huvudet,
Tänk dom som inte hade fått på sin odentligt, Och vara uppe i 10m och som snurrar, Den personen hade ju varit död nu,
Men han ´jobbaren klarade sig som tur va,

 Ser inte så bra men där är den, Dödande karusellen,
Har någon av er åkt den?

Sen i lördes så va vi på hawaiifest =), Så johans moster och mormor hade vincent vill ju inte direkt ha med han dit, som en annan hade, 15dagas bebis på en stor fest med över 100personer?,
Men vi hade jätte roligt, fast jag fick gå hem vid 12-1 tiden för en grej hände men det tänker jag inte ta upp här!,
Hoppas bara att det löste sig,

Och i Söndes så Åkte Lotta och emil hem =(, men efter som emil skulle jobba så va dom tvugna,
När dom hade åkt gick vi till Ica och där möte Benita och Liam oss :D,
Sen så gick vi hem till dom och åt chips och pratade jätte roligt :D,

Och igår kom Vincents farmor hit,
Vi mötes också på ICA för vi fick pengar ju, och kylskåpet och så va ganska tomt men nu har den grejer i sig igen HAHAHA,
och vi är 1000kr fattigare :P, men mat måste man ju ha,
Vi klippte johan, eller rättare sagt rakade haha men han fick ha kar 5mm :D,
Sen tvättade jag alla sängkläder/handdukar

Och idag så började det med att gå upp och slänga i tvätt i maskinen igen, men idag blir det kläder haha,
Ska ner snart igen och byta :D,
Sen vet vi inte vad vi ska göra =(, '
Men ska hem till pappa på Fredag och stannar till Måndag :D, men johan börjar jobba då så han åker på söndag,
Tror jag följer med han då efter som man måste ta buss och ha med vincent själv på bussen är jobbigt
Vi får helt enkelt se hur det blir,
Och jag ska börja skriva i bloggen varje dag haha,
Eller oftare!,
Vad har ni hittat på?

Kommentarer
Postat av: Tove

fin blogg

2009-07-21 @ 19:41:39
URL: http://evots.blogg.se/
Postat av: Corina

Nja tillskottet till familjen nu var en liten kattbebis :)

2009-07-21 @ 23:28:42
URL: http://reachyourelimit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0