Segdag!

IDag vaknade jag och vincent först vid 7tiden, efter som han hade så ont i magen stackare =(, men så kom det lite gaser ur han så va det bra igen, så vi la oss igen och vaknade vid 11tiden :D, skönt skönt,
Sen skulle vi ut på picknick idag men såg några svarta moln så vi hoppade det, men har inte kommit något regn änu haha,
vincent har sovit nu i 3timmar så har inget att göra, har gått igenom räknar och så, ingen bra månad, och så ska jag till liseberg med?, kanske inte blir så nu längre, men vill verkligen dit, så vi får hoppas, att johan får bra lön denna månaden ;P,
Tänker inte gå ut på hur mkt vi hade , men vi klarar det,
Har haft ont i magen några dagar nu =(, ska ringa MVC och BVC här i kävlinge imorgon, om vi inte går ner dit,
Jag tror jag är längre gången än vad som sagt, men man vet aldrig, Hoppas på det iallafall
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0