Inget internet!

Förlåt för en otrolig dålig uppdatering, vi har flyttat nu, Blev av med den andra lägenheten nyss, dock blev målningen inte godkänd, men städningen:D,
Vi har inget internet än i Lägenheten i kävlinge drf väldigt dålig uppdatering, men det blir bättre sen,
Är hemma hos min pappa just nu =)´ vi åker här ifrån imorgon, Då följer Emil med oss :D, men blir att städa det sista där. Igår var vi i Ullared efter en dag städningen, Blev mycket grejer till lägenhten lampor, kaffebryggare, el-potatisskalare,  Och lite kläder till oss själva,
I Tisdes tog jag första dopet i Havet, det var kallt!
Sen har det nog inte hänt så mycket mer,
Men vi alla mår bra, fast jag är förkyld varit i 2veckor nu, men jag, johan, vincent och bebisen i magen mår bra :D,

Fått några sms hur det har gått med flytten och att jag inte ska bära något tungt,
Nej jag har inte bärt något tung :D, så ni kan vara lugna,
(har inga pengar på mobilen,)

Nu ska vi ut i underbara solen och njuta av johans semester!,

Glömde skriva tack för alla som hjälpt oss :D,

och grattis sanna till Leo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0