varit duktig

Innan vi åkte hem från johans föräldrar fick jag städmani (stavning?). så vi städade hela johans rum där (var skit dammigt). och hallen där var ju jätte duktigt :D tpg typ 2h ;P. sen så åkte vi med tåget hem jag gick förre eftersom jag hade vagnen så fick johan köpa biljeter och så tog jag rulltrappan upp igen är vanliga trappor ner =/. aah men så ser jag tåget stå där och johan springa dit jag bara shiiit nu åker han utan mig =/, och så vislade den där grejen så dörrarna skulle stängas. så vi han precis med. tänk om johan hade åkt utan mig? han trodde ju jag var på tåget ;P..
men vi han med iallafall =). och så har vi ätit lövbiffgryta :D massa gott.
ska fixa tvätten nu
Vincent somnade precis han fick äta stuvade grönsaker med köttbullar =)

aja uppdatera kankse sen..

annars sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0