utmaningen

Jag har blivit utmanad av Jenny.

 http://jennyochnijazi.blogg.se

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.




 1. Jag älskar att vara mamma
 2. Har lätt att tröttna på saker
 3. Jag blinkar varje gång jag åker förbi sån vit pinne.
 4. Jag saknar klassen (bf05).
 5. Jag vill alltid ha det fint
 6. Jag vill ha ett barn till nu.
 7. Jag hatar när folk tar mig på knäna och bakom dom...

Jag utmanar: Sanna, Emma, Nicole, mikaela, nathalie

Kommentarer
Postat av: Emma

tyvärr kommer jag inte att göra denna :P så du vann, eller något, haha. men jag kan säga att jag också saknar bf05 - väldigt mycket!

2009-01-22 @ 15:41:01
Postat av: naddie.

tack för komentaren :D



oj, har glömt och göra din utmaning! ska försöka få upp den på bloggen under dagen



kram

2009-01-23 @ 10:37:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0