Trist =/

Sverige förlorade finalen igår mot kanada =/...
Somnade runt 2tiden inatt och vaknade vid 4 för dt luktade så äckligt på rummet och då hade ju vincent bajsar första gången han gör dt på natten..
Vi gick upp vid 7 så är jätte trött men johan vaknar väl vid 10 då då ska vi bada vincent :D sen ska jag sova någon timme sen ska jag duscha efter som vi ska hem till johans mormor som fyller år idag =) Grattis.
Så just nu bara läängtar jag tills kolckan blir 10 haha :D
Imorgon åker vi hem skönt att få sova i sin egen säng.
Någon gång denna veckan ska vi hämta vagnen saknar den :D
Svin kallt ute idag med =/ snör faktiskt här gör dt där med?..
Vi hyrde två filmer igår men minns nt vad dom heter?. Någon från rymden den var bra iallafall,
 nu ska jag äta, sen kolla på tv.. så hörs nog sen..

hur ändrar man text ?

Kommentarer
Postat av: Carolin S

font-style i stilmallen /Carro S

2009-01-08 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0