Sova Sova Sova

Jag skulle vilja sova några timmar till kan jag lungt säga.
Somnade runt halv 7 imorse har absolut ingen aning varför.. Kunde verkligen inte sova låg bara och tänkte på körkortet, så nu ska jag ta det så jag kan få sova!. är så trött på att inte kuna sova bara för det kortet =(...
Men bara för man vill sova mer så måste jag ju gå upp och ta hand om vincent när han vaknade, det var kämpigt men jag klarade det...
Inte någon som tagit körkort som har antecknat eller något sånt som man kan få/låna?..
Hade varit en stor hjälp =).
Nee nu ska jag väl försöka äta lite kanske man blir lite pigg av ;P haha.
Vincent  kröp hit och det luktade lite illa så får väl byta blöja på han innan men nu leker han med sina leksaker så hinner skriva någon rad till,
Igår så hade jag absolut ingen blogg lust så jag hoppade det,
Var hemma hos min pappa alltså vincents morfar, vi fick pannkakor där det var gott =), sen pratade vi massa om allt =).
Imorgon kommer johan hit :D.. Måste snart handla med pastan är nästan slut,frysen börjar bli tom, kylskåpet med, aah. en hel del men vi ska rensa frysen helt så... får vänta med att handla..
Nee nu gnäller han så får gå...
Erika kanske kommer hit idag?. vem vet..


Kommentarer
Postat av: Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: vi ska väl ses? :D

2009-01-29 @ 09:50:09
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - 17 år och miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: jag kan komma till diglite senare, har ont i huvudet just nu :/

2009-01-29 @ 13:20:21
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - 17 år och miliams mamma (snart 2barnsmamma)

jaa, ska ta panodil snart igen o se om det hjälper :)..

2009-01-29 @ 13:36:02
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

tror inte det blir så :/.. har så ont i huvudet!



mamma sa att det går något med huvudvärk nu.. alltså någon sorts influensa! uschan!!

2009-01-29 @ 16:38:59
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0