somnade

Både jag och vincent somnade i eftermidda precis när vi vaknat så ringde det på dörren och då kom MIN mormor :D. hehe träffade henne senast på julafton fast vi bara bor 2km ifrån varandra. Johan åker vid 17.15 och då är jag själv med vincent igen . men bara jag har min son här så är allt bra =D.
Blir att ringa imorgon istället har ont i huvudet idag =(. undra vad man ska göra imorgon också? blir väl att fråga min syster om hon kan köra så vi kan köpa färg :D. hehe.. tittade på hus innan idag hittade ett skit snyggt för 1 950 000 :D. Men vi ska ju kanske nt ens på här sen?. Vill bo i varberg det är så sjukt fint där på sommaren. någon som vill flytta med?:D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vi vill också bo i Varberg :D

2009-01-19 @ 15:15:44
Postat av: Ida

De namn vi än så länge har är Vincent, Eddie, Eliott. Förslag mottages gärna!:D

2009-01-19 @ 16:01:32
URL: http://wroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0