skönt..

Jag somnade 11 och vaknade 15,00 typ haha. så är ganska pigg nu =).
Vincent håller på att få fler tänder :D
Är jätte hungrig dt blir kycklingfile och ris idag :D massa gott.
Är fortfarande hos johans föräldrar ska hem den 7de jan men min syster och hennes pojkvän emil åkte hem idag.
På denna datan cpar sig bdb så jag blir sur haha
Fast ganska skönt med massa hjälp med vincent så man kan koppla av själv =).
Johans pappaledighet går ut den 20jan.  Innan dess ska vi gå till laholmshem och fråga om vi får måla om i lägenheten :D och så skicka in en ansökan om dagis plats så ska jag söka sommarjobb.
Nee nu ska jag hjälpa till med maten :D..


Kommentarer
Postat av: naddie.

på hejbaby.se hittade jag den :D dom har dessutom 25% rabatt nu såhär efter jul!

2009-01-02 @ 19:40:25
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0