Ont

tror vincent har ont i magen=/ han bajsar hela tiden och luktar äckligare än dt brukar stackars min vincent =(..
Han har gnällt ganska mkt idag med för magen och tänderna och nt velat äta så mkt ätit 1flaska välling och 2skedar mat =(.
Johan är och försöker få han att sova nu så ska snart upp och kolla dom
Skulle bara skriva här lite snabbt
Vi var iväg idag på burlövs center och handlade lite blev lite godis efter som jag var sjukt sugen på dt :D
Sen gjorde vi mat lövbiff med skinka och hamburgareost i :D skit gott :D
Sen kollade vi på 3filmer :D och sen nt så mkt mer. vi ska ut och ´gå imorgon :D efter som här var snöstorm innan så ville vi nt.
Nu hör jag vincent gnälla lite men johan är där så.
Har nt hänt  så mkt mer idag som jag kommer på.
vi får hoppas att magen blir bättre och tänderna kommer fram..

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

är du tokig! hahah, inte så tidigt heller, fast själv skulle ja önska det, men jag kan lova att bara för att alla tror, inklusive mig själv och min bm, att han kommer inom nån vecka så blir ja inte ett dugg förvånad om ja går över 2 veckor :P

2009-01-03 @ 23:41:57
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

är du tokig! hahah, inte så tidigt heller, fast själv skulle ja önska det, men jag kan lova att bara för att alla tror, inklusive mig själv och min bm, att han kommer inom nån vecka så blir ja inte ett dugg förvånad om ja går över 2 veckor :P

2009-01-03 @ 23:42:03
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: naddie.

stackars liten :(

2009-01-04 @ 15:22:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0