Nu somnade vincent

Vincent somnade vid halv 8tiden igår kväll tror jag. och vaknade en gång i morse kan man säga vid 6 och fick 2flaskor välling =). han somnade om direkt efter så sov vi till klockan 11 =) det var jätte skönt. hade världens konstigaste dröm.. att jag inte ens kunde göra varma mackor hehe. Sen vid halv 12 kom jag på att jag hade tvätt tid så blev att starta den. hade tvätt tid mellan 8 och 2... Så efter som jag ändå hade tagit på vincent kläder så kom jag på att jag kan gå till kiosken och handla mjölk. och det gjorde jag, fick betala med bara en kronor tur att det inte var så mkt folk där ;P.

Vi gick hem och åt lite frukost vincent fick äran att försöka äta hela mackan utan att jag delade den (inga kanter på).
Och det gick jätte bra =). fast hela golvet fick smullor hehe.

När jag nyss byte blöja på han så såg jag att han han små blöde i munnen där uppe och så kollade jag extra noga så är det en tand som håller på att komma =). eller inte en utan 3 stycken. inte konstigt att han vill bita på allt.
Så snart har min älskling fått 5tänder.. Vart har min bebis tagit vägen?..

Skule egentligen åkt till älsk imorgon men åker med han hem på söndag.. och stannar där några dagar.
Vi ska spara ihop så vi kan åka iväg i sommar låna pappas husvagn.. Undra om någon vill med?.. hade varit jätta roligt ju..
Men nu ska jag väl ta och plocka undan här lite så här ser bra ut efter vincent har lekt.. Men kommer ju lika mkt leksaker ut sen när han vaknat hehe.. Men så är det att ha barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0