mitt år 08.

Mitt år 08.


 

Januari var en helt vanlig månad.. Mycket med skolan för projektarbetet.

Vi åkte ut för Anna-lena fyllde jämt,


Sara frågade om jag ville testa mig för gravid för hon trodde hon var efter hon berättat lite hur hon mådde kom jag på att jag med hade gjort dt så jag sa ja.

Den 14 februari testade vi oss hon fick ett negativt och jag Positivt.

Den 15 ringde jag sjukhuset för beställning av tid som jag fick måndagen  den 18, alla blev chockade även där jag var i v 33-35.



Det blev Bf den 28 mars.

Jag slutade skolan när påsklovet slutade.

Hade då en v kvar till BF tror jag dt var.

Var även på MVC varje v sen jag fick veta att jag var gravid.


Fick ultraljud den 11april om h*n nt födds innan. Som nt hända sen var vi där varje dag till den 13April då dom gjorde igångsättning. Fast var öppen 3cm när jag kom in så fick svagt dropp.

Värkarna kom vid 2 och vincent föddes 15,47 bästa dagen i mitt liv.

Och den 14 april hade jag och johan varit tsm i 1år där med förlovade vi oss på bb.



Den 10maj åkte vi till johans föräldrar för johan fyller år den 13maj.

Vi var mest hemma. Och dt var jätte mkt sol och värme :D


14 Juni blev dt studenten :D riktigt roligt var det. Fast man saknar klassen nu =/.

Även här var ju sol och värme :D

Och Erika och jimmy fick sin son miliam.



I juli var vi mest hemma och myste och hade oss. Var ute och gick m m

Och vincent blev hela 2mån :D


Tror dt var i augusti vi åkte till dalarna =) med vincent pappa,farmor,farfar,faster, gammelmormor och jag då :D Var där i en v var rätt skönt men nt så mkt att göra,


I september fyllde min syster år och min kusins barn 1år :D


Oktober flytade jag och vincent in i en 2a. Och det var hur mysigt som helst och skönt att ha eget det bästa är ju när johan också är där då känns det som en riktigt familj. Även bråken gick ner rätt mkt när vi flyttade.


Den 19 november  blev jag 19 år :D Och här fick vincent sina första tänder den 28nov :D

Och Karin och Håkan fick en son den 28 :D grattis.


Vincent ställde sig själv någon gång i december och vi firade hans första jul hemma :D.

Och nyåren hos johans föräldrar :D



Bilder kommer sen när jag kommer hem :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0