helt slut =/

Ahhh Hela sovrummet-vardaxrummet,köket och halva hallen är klar :D så har bara halva kvar med hallen :D jag och johan ska köpa färgen i helgen =). har dammsuigt hela lägenheten och allt :D Är så superduper nöjd :D fast köket blev någon konstig grön men mkt bättre än vit :D. Sovrummet bara älskar jag. bara jag snart får ut den där fula soffan haha men johan vill ha kvar den men nt jag. efter som den är både ful och luktar äckligt ;P haha.. Vincent ligger i sin säng och leker. ska flytta in hans säng igen imorgon så han slipper doften av målafärgen. annars blir det när johan kommer så får han hjälpa mig..
Nee nu måste jag verkligen ha något att äta.. är skit hungrig inte ätit på hela dagen =/. ska nog städa min gardrob imorgon.och så har jag tvätt tid mellan 14.00- 20.00
Men man vet aldrig vad som händer. men tvätta måste jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0