Gooood morgon :D

Snön är borta :D nu ska det bli sommar tycker jag :D.. tänk  var mysigt att sitta ute på kvällarna grilla och så och när man ska ut slippa ta  på sig hundra ton kläder och vincent slipper bli sur varje gång vi ska ut,,, Och bada i hav och så :D.
Och sen i okt åker vi till spanien :D vet nt riktigt vart där vi ska johans föräldrar bjuder med mig och vincent så =)..
Idag ska vi nt göra för mkt haha vi har iallafall bestämt att vi ska flytta byrån till andra sida rummet haha. så vincent har en leksakshörna här i vardags rummet och självklart får han var över allt...
vi ska ta och sätta upp lampor också haha. sen nästa vecka kommer pappa med skrivbordet och vincentsgamla kläder och kläder han nt ens har använt (dt var tjej kläder) 3st såna bananlådor har jag packat där hemma med hans kläder och 4kassar kläder har han med. och en låda här som är för litet ;P och nu har han ju storlek 80 en hel byrå full ;P haha massa kläder har han.
Han somnade vid 8igår och sover änu haha han är trött...
nee nu ska jag nog äta är hungrig :D.
lägger ut en bild sen på bdb (vincentsmammaa). hur dt blev med lekhörnan :D



Kommentarer
Postat av: naddie.

haha :D alla kan inte gilla allt ;)



jag skyller på gravidhormonerna :D

2009-01-09 @ 10:46:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0