God kväll..

NU har vincent ätit två portioner gröt :D han var nog rätt så hungrig ;P.
Han var riktigt glad idag när vi badade han.. =). han börjar få massa med tänder också han har ju två nu men kommer fler och fler :D.. har tagit bild på lekhörnan :D fast allt är i ldor just nu så efter som han nt leker just nu med dt för han äter så passade jag på att få fint =) johan matar ju han!.
Nu ska vi titta på film lösvikt tror jag? någon som sett den?.
Hmm undra vad man ska göra imorgon? vad är dt för dag imorgon? är helt borta =/,, nt bra attvara hemma förlänge.
Ska väl hitta på något med erika och miliam någon dag :D måste till lendtia också sjukt länge sen jag var där.. hmm ska ta och smsa henne :D nee nu ska jag titta på tv kkommer bild på lekhörnan nu :D. är nt nöjd men nt lätt när man har liten yta!.


Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0