funkade ej igår =/

bloggen funkade ej för mig igår =/ gjorde dt för er?..
Men iallafall igår så gjorde jag köttfärslimpa potatis och brunsås dt blev skit gott :D....
somnade vid halv 1 i natt ;P.. 
och vaknade 8 så är ganska trött vincent klättra upp på saker sen sätter han sig på rumpan och skrattar haha... haha just nu sjunger dom på tv så skakar han huvudet haha gör han alltid nä rhan hör musik ;P....
Håller även på att tvätta :D ska dammsuga sen när johan har vaknat =).
Imorgon ska jag antagligen till lendita :D.. och även solen tittar fram idag :D underbart :).
aja nu ska jag gå och leka med med vincent :D..

Uppdatera väl sen

Kommentarer
Postat av: Linda

Mysig blogg

2009-01-11 @ 17:54:25
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0