fixat tomtar m m

Idag gick vi hem till pappa och mkin syster och fixade så jag fick mina tomtar och så.. hade ne hel låda med dt så mer tomtar behövs ju nt direkt ;P. vi gjorde hemmagjord hamburgare idag var mkt gott :D även vincent fick..
Vi la han nyss i sin säng oftast så räcker dt med att lägga han där sen så somnar han så man kan gå ut dirket =) ganska skönt men han vill nt sova hela natten =/ någon ide hur man ska göra?....

Vi fundera på flytta ut sängen hit så han får rummet själv så slipper han oss så ska vi se om det hjälper.. man vet aldrig? vifundera på köpa en 22tums tv ha i sov rummet och sen när johan flyttar ner så sätter vi in hans 37tum där och om vi har en 3a så får vincent den 22 annars åker den in i köket aaah vi får se..
nee nu ska jag och älsk spela :D.

sen sova har ont i huvudet idag =/ så sov gott pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett tips! Ge inte Vincent en egen tv! Min lillebror hade det som liten och nu när han är 10 år kan han inte sova utan att titta på en film, ibland flera... Det stör hans sömn något otroligt. Puss <3

2009-01-11 @ 20:52:55
Postat av: Erika - mamma till miliam (snart 2 barnsmamma)

svar: tack frida.^^

hihi har ju så svårt för o lämna bort honom, men en kväll skulle vara så skönt att ha egen tid!

puss

2009-01-12 @ 15:23:30
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0