farligt ute =/

Ahhh nu är dt farligt där ute haha is över hela gatan, vi var hos min pappa och hälsade på idag :D var ett tag sen vi träffades så dt var trevligt och så där. när pappa har tid så ska han köra hit mitt databord så vi ska ha den andra datan på där så vi ska ha två datorer här hemma nu :D..
Hmm vi gjorde även hembakad pizza idag  dt var gott gjorde även en liten till vincent dt tyckte han om. hmm sen plockade vi ju ner julen här så nu är dt med klart. vincent blev jätte ledsen när vi tog ner julgranen =/..

hmm vet ej vad jag ska göra nu men ska väl snart lägga mig är skit trött =/. och vill ha sommar nuuuuu...

aja skriver nog nt mer idag så sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0