BVC

var där idag men skulle egentligen nt varit där idag efter som hon andra hade skrivit fel datum på kortet så. men som tur var hade dom tid idag iallafall. han var 73cm växt 0,5 sen 15 dec.. Och vägde 9095g han är en stor kille :D.
Min syster körde mig efter som hon ändå skulle till laholm. Sen stannade hon här och jag och hon kollade på tv våra bästa år :D. ahah. har även tvättat idag :D känner mig duktig så. hehe.
Vincent har börjat gå mer och mer åt sidan fast han håller i sig då.
Hmm undra vad man ska göra nu resten av dagen?. hmm något förslag?.
Nu ska jag gå och leka med min son uppdaterar väl sen? haha. vincent håller på att få fler tänder nu :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt unge du har

2009-01-16 @ 22:30:27
URL: http://morran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0