Brinner

Vi åt pasta med köttfärssås även vincent fick det och han ville ej ha det i munnen så han tog ut dt från munnen och lekte med det, eller han åt ju lite men inte så mycket
Efter det fick Vincent bada och jag och johan duschade samtidigt :D. var massa mys :D nu efter vi har badat och så fick vincent massa gröt :D ett helt tallrik han åt upp allt. han är jätte trött just nu ögonen är helt röda men han vill inte sova så han får vara uppe lite till, HAHA just det johan var skit elak innan när vi duschade han bara är du gravid igen? jaag bara tack för den tror inte det?. haha. snällt sagt? neee. Menmen vi ska snart äta äppelpaj när vincent har lagt sig så ska vi se på film och ha det mysigt, vincent vägrar ju sitta still. Längtar till tusen till tisdag då är det PENGAR :D:D. ahha.
Hmm imorgon har jag inte en aning om vad vi ska göra Söndagar är så tråkiga om det är fint väder så ska jag ut och gå någon som vill med?=).
Vad ska jag skriva mer?. vincent vet hur man öpnnar gadrobsdörrar nu haha. han hittade läsken där också så det var ju roligt att leka med (den var inte öppen). Vincents leksaker ligger över allt här. så blir att städa undan när han ska lägga sig..
Vincent sover inte i samma rum som oss nu. första natten (vi ska vänja bort att han äter så mkt på natten drf vi inte sover i samma rum), dt är ju så hemsk att höra han gnälla men BVC sa att jag bara skulle låta han gnälla. känns som hela hjärtat ska krossas hatar att höra han gnälla/skrika. Men i hansrum så har vi en liten groda som lampa till han som var tänt för jag tänkte han kanske blir rädd att sova själv första natten, aah men så drömde jag att grodan började brinna så vaknade jag av att vincent gnällde också blev skit rädd och sprang till hans rum men där barnn inte, Så han fick flaska vatten så somnade han så gott =). sen sov ju som jag sa innan till ca 9 :D. Hade lite bråk med johan också innan men det är löst nu så =). nu ska jag nog gå och lägga vincent

Skriver nog nt mer idag så sov gott

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jag vet inte vem han är eller vad han heter !

2009-01-17 @ 20:02:31
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Daniel

Ja, Elias är kanonfint :) ha en fortsatt trevlig söndag!

2009-01-18 @ 12:36:22
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0