blev inget

Lendita skulle jobba idag så blev nt att träffa henne tyvärr =/. men blir väl en annan dag.
Träffade istället Erika och hennes underbara son miliam :D.
Vincent sover som bara den efter ha lekt med miliam.
Måste ses oftare erika =). när jag kom hem blev dt att laga mat. ris och stroganoff(stavning).
Även min pappas tjejes dotter var där jenny. och erikas vän=).
Vi var hos erikas bror andy. vi bor ju nt så himla långt ifrån varandra.. Så erika om du har tråkigt där när du är hundvakt så bara säg till =). Hundarna kan ju även vara här så.
Johan spelar halo3 tror jag det heter? och pratar med någon från USA dom spelar nog tsm? haha kan inget sånt.
Hmm imorgon är dt BVC någon som vill med? annars tvingar jag johan haha.. ska även tvätta imorgon tråkigt men sant sen ska vi nog hem till johansföräldrar men har nt så stor lust faktiskt vill nog vara hemma. jobbigt att åka till lund så ofta faktiskt.
Neee nu ska jag nog göra något annat.
Just dt vincent klappade hundarna så fint idag, är så stolt över dig min son..
Är jätte sugen på ett barn till nu men johan vägrar=/. Man måste ju vara två för göra barn ;P hhaha

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej hej!! tack för titten i min blogg :D och för att du nämnde mig i din blogg.... länka gärna till mej så länkar jag till dej med! Ta hur många bilder du vill... när jag har lite mer tid ska jag skicka alla på både vincent och miliam i ett mejl till dej!! Kram

2009-01-15 @ 20:34:41
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: jenny

vem är det som gjort din blogg förresten?? Jag vill göra min något liknande????

2009-01-15 @ 20:35:34
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Erica: Blivande ung mamma

Tjo :) joda, klart du får lösen. Men har inte fixat det ännu, säger till när de är klart :)

2009-01-16 @ 14:13:01
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0