BIL???

Det blir lasange =) Massa gott. ska lägga på extra ost strax innan den är klar så den blir så gyllen brun massa mumms :D.
Har hittat bilar  jag vill köpa ;P
Har läst halva boken (teoriboken). Och ska skriva det jag ha markerat in på datan. så mkt onödigt dt står där =/..
Sen ska johan med få ett så han också få sitt körkort.
Hm någon som gör något på tisdag?.. Nu ska frida ha sitt körkort :D. blir så mkt lättare med allt också =).
Sen så slipper man allas tjat har inte kunnat sova ju =(..
Men men. om ni hör någon som har billig bil till salu så hör av er...
Och er som snart fyller 18 eller har som väntar barn.... Gör allt ni kan och få det gjort innan det är rent slit att både ta hand om vincent och läsa samtiigt tur som det varit idag så har han velat leka själv...
Men jag skriver änu en gång har någon antecknar på den boken så hör gärna av er....

Kommentarer
Postat av: Erika - 17 år och miliams mamma (snart 2barnsmamma)

tack <3

tror jag börjar bli sjuk eller något, för jag kan knappt stå upp utan att bli yr i skallen :S. fast det kan ju ha med graviditeten o göra med :P

2009-01-29 @ 18:49:57
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: naddie

nej vi är varken förlovade eller gifta :P men tror nog mer på att det är middag mys och kanske bio eller liknande :D men den som väntar får se!



kram

2009-01-29 @ 21:10:17
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan få köpa min bil :P



Så kan vi köpa en kombi hehe.



Har en Volvo S40 2,0T

2009-01-29 @ 22:19:22
Postat av: Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: jag vet inte ^^ när jag har tid för det kanske xD

2009-01-30 @ 09:01:23
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: jenny

jasså va duktig du är som pluggar inför körkortet!! Det tycker jag verkligen att du ska satsa allt för att ta, du kommer bli så självständig och aldrig behöva oroa dej för att du inte ska kunna ta dej någonstans om ngt händer.... Hur skönt som helst.. Hoppas det går bra.. vill du ha hjälp så säg bara till :D Puss

2009-01-30 @ 14:14:55
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0