älskar att klättra på allt

dt gör vincent står man och lagar mat så ska han klättra på mig och ställa sig upp, och mot dörrar och allt haha.. som han utvecklas så snabbt tänk att dt var en månad sen och en dag sen jag födde han och då var han skit liten haha kunde nt göra något¨. aaah jag älskar han bara mer och mer för varje dag. vi söker ny lägenhet också en trea så vincent får eget rum, visste ni att lägenheter i halmstad är lika dyra som här i laholmkummun?. helt sjukt egetligen..
Hittade även en lägenhet i varberg man kunde köpa den för 5060kr och sen hyra på 4000 något och dt är en 3a men egen trädgård. synd bara att den låg där =/..
Idag ska vi äta stekt kycklingfile med wook. vet nt om vi ska ha nudlar till lr ris vad tycker ni`?:D.
Vincent ville upp och leka klockan halv 1 inatt. haha knas han är.
Det börjar bli ljusare och ljusare varje morgon/kväll känns skönt..
Nu ska jag leka med vincent lr aah ska nog lägga han för han verkar ganksa trött så.

uppdatera kanske sen datan cpar sig och´vill nt alltid uppdatera sig och kan nt se när andra heller nt gör dt och msn funkar nt heller =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0