aaah trött =/

Somnade typ vid 3 inatt =/ kunde v verkligen nt sova. för folk inte skulle sms så stängde jag av mobilen men gick verkligen nt =/,,

Jag och vincent gick upp vid 8 idag,
Jag ville byta med johan nu efter som jag sov så  dåligt hela natten =/. men dt ville ej johan, så får vara uppe lite till.
Sen ska han få ta hand om han och jag sooooovvvvvvvvaaaaaaa :D. har blivit mer förkyld =( och vincent med...
Nu vaknade johans föräldrar.
Min syster var vaken också innan men gick och la sig igen.
Neee nu ska jag leka med vincent så  kanske uppdaterar senare vem vet ;D kanske sover bort hela dagen?

aja vi hörs puss

Kommentarer
Postat av: Erica: Blivande ung mamma

svar:

Han fick godis (hans favorit) haha :P

En film, haklapp till bebisen som det står - i love dad ! :) han har kollat på den sedan ja blev gravid så. sedan fick han presentkort på ngt med moped-saker och ngt annat till moppen, så nu startar den igen :) haha.

2009-01-01 @ 19:00:37
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: naddie.

har också haft en natt med väldigt lite sömn, här var det dock bebis i magen som vägrade ligga still som ställde till det :P

2009-01-01 @ 19:18:43
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0