Varför?

Nu har johan kommit hem och är lite sjuk =( stackren.
Jag och johans mamma, moster och mormor och självklart vincent var i lund och köpte en grind =). Den var lite lång så vi får såga av den.
När vi testade den för trappan blev han jätte ledsen =(.. stackaren.
Just nu håller han på att klättra upp där, johan är och håller händerna bakom ryggen på han om han ramlar.,
Glömde skriva igår att jag fick blommor av johan :D..
Vincent har fått sin 3tand nu :D den där uppe vet nt vad den heter men ändå ;P haha
När vi var och köpte grind så kollade jag på bilstol fyfan vad dyra såna är =/ typ 2000kr ju.. helt sjukt.
Vet någon hur pass till barn funkar?
Ska jag vara med på kort behöver han kort? asså vincent då?...
Vi ska iväg i okt

Ska hålla johans mamma sällskap nu

Kommentarer
Postat av: jenny

ja absolut :D Jag säger till så fort jag kan :D

2009-02-03 @ 16:14:31
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Det är nog samma för alla åldrar gällande pass tror jag. Han ska vara med på bilden själv, tror jag :)

2009-02-04 @ 08:42:03
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: naddie

tyvärr har jag inte lyckats förstå hur man gör så det kommer automatiskt..



så jag lägger in en bild med "hälsningsfrasgrejen" i varje inlägg.



inte så jobbigt som man tror :P

2009-02-04 @ 13:33:31
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: karolina

hej=) hör av dig när ni är i veinge igen, så vi kan bestämma dag att åka och bada :D kram

2009-02-04 @ 17:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0