tvätt tvätt tvätt

Vi vaknade vid halv 5idag som tur va så fick jag vincent att somna om jag la han o min säng och kliade han =)..
Så sov vi till ca 9 och jag hade ju tvätt tid vid 8 men jag tog på vincent kläder och gick till tvättstugan.
Efter det så åt vi frukost och dammsög lägenheten. efter det kom jenny vi skulle åka och köpa mat på maxi. så snabbt innan dess så sprang jag till tvätt stugan och la det i torktumlan.
Det blev massa med mat hem :D behövdes så =).
Vi åt även på mcdonalds det var gott länge sen jag gjorde det så.
När vi kom hem så var klockan två och min tvätt tid var slut. men tvätten var ändå klar så.
Känns som man tvättar hela tiden bara jag som tycker det? =).
Nee nu ska jag läsa lite bloggar och sen plugga körkortet fy vad tråkigt det är..


Kommentarer
Postat av: Erika - miliams mamma (snart 2barnsmamma)

svar: jaa dom är sjukt stora.. trots miliams tänder, så kan han inte tugga dom :O

2009-02-06 @ 19:29:36
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Känner samma sak här, tvätt tvätt.

Tur att jag har en egen tvättmaskin, annars skulle jag bli galen. Haha! :)

2009-02-06 @ 19:45:23
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0